Furious Love 紀錄片「熾烈的愛」預告片分享(含中英對照內文)


在黑暗之地

I've seen Satan.

(她,曾被選為撒但新娘的女孩,得救前,是撒但教「高階人士」)

我曾親眼見過撒但

 

Love. Fights. Back.

愛.開始.反擊

 

(仇敵藉著那些從事密宗活動的人、在黑暗中狂妄喧鬧……)

 

The powers of darkness

rage blatantly here.

狂怒喧鬧的黑暗勢力!

 

I call it Disneyland

for the spirit world.

我把這叫做靈界的迪士尼樂園

 

But, because of that, the love

of Christ rages even more

但,因為基督的義怒勝過一切

 

For a year and a half,

I traveled the world

我花了一年半

在各地旅行

 

to some of the darkest

spiritual climates on the planet

到地球上屬靈空氣

最黑暗惡劣之處

 

with one goal.

只有一個目的

To put God's love to the test.

來證明神的愛

 

First of all, it's ok

that you don't know something.

其實,這世上有你不知道的事這很正常。

 

Secondly, the real question is:

How bad do you want to find out?

問題的重點是:「你到底想不想瞭解真相?」

 

The church for so long

has her head in the sand.

教會長久以來抱持鴕鳥心態,

 

See no evil, hear no evil,

and we won't be evil.

教導我們眼目、肉體的事都是屬仇敵的

 

I think is kind of the idea.

要離他們遠一點、就不會給仇敵留地步

 

and yet so much pain

and so much suffering

但我們周遭有許多人正在受苦

 

is going on that the

church isn't even aware of.

教會甚至渾然未覺

 

I think we've made

this relationship with God

我認為我們受造是為了和神建立友誼

 

not about a relationship but

about meeting requirements

但我們卻不在乎真正的關係,

而只是訂出各種「標準」。

 

The revolution begins.

一場屬靈革命開始!

 

William Booth said, the

founder of the Salvation Army,

救世軍創辦人卜維廉曾說:

 

"Church, do something!"

神的教會該行動了!

 

(一位年輕女孩,曾被選為撒旦的新娘,然後……)

And, in this glimpse,

然而,就在那一瞬間,

 

like of a second,

似乎有那麼短短一秒鐘,

 

this little girl jumped

through her skin and said,

這個小女孩毫不猶豫地跳起來,

 

"Help me!" and then

the demon pulled her back.

對我說:「救救我!」然後邪靈又把她拉回去。

 

You don't understand,

I deserve this.

你沒搞懂,這是我活該!

 

I have come here,

and I have used the drugs.

我重蹈覆轍、又回來嗑藥!

 

I deserve this.

我咎由自取!

Alright? Now let's see...

好嗎?我們來禱告!

(一位巫師在街頭得救……)

Before I say alright,

I have to ask you

在我同意讓你禱告之前,

我有問題要問你:

 

Which gods are you praying to?

你跟哪位神禱告?

 

What god am I praying to?

你問我向哪位神禱告嗎?

 

I'm praying to the God in

heaven, who's everywhere.

我向天父禱告。

祂無處不在,

 

See the film many are calling

the most powerful film

they have ever seen.

萬眾矚目、

勢力萬鈞,震撼人心的一部紀錄片!

 

But Jesus said, I am the Truth.

但耶穌說:「我就是真理。」

 

Truth is not a teaching,

truth is a person.

真理不是教導來的,真理就是耶穌!

 

Furious Love

熾烈的愛

 

Go to this websiteand join the revolution

請瀏覽我們的網站、加入這場屬靈革命!

 

 

arrow
arrow

    isaiah550809 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()